Christina Helle

onsdag, juli 19, 2006

Der ewige Zweier

Hvor frustrerende altså - har lige fået mit 3. afslag, hvor jeg har fået at vide, at jeg var virksomhedens "2. valg"... SUK altså - hvad kan man bruge dét til??? Ville det ikke være mere retfærdigt, hvis man enten ansatte 2 eller lod være med at kommentere, at man NÆSTEN fik jobbet?
Men man er jo struktureret indadskuende, så man tænker jo straks "hvordan kommer jeg så videre herfra?"... Min første tanke er: "Finder 1'eren og skyder ham!"... Min anden tanke er temmelig lig den første, blot med anden morbid fremgangsmåde end skydevåben.
Og her må man så stoppe op og overveje, om man virkelig er kørt helt derud, hvor våben er eneste tilbageværende mulighed for et fuldtidsarbejde? I en tid, hvor der efter sigende er mangel på arbejdskraft, kan det så virkelig passe, at man må benytte uærlige metoder såsom drab for at få, hvad man vil have?
Overvejer at starte til yoga eller armbrystskydning - må enten få renset min sjæl og komme i kontakt med mit solar plexus ELLER gøre noget ud af mine mordtrusler...