Christina Helle

fredag, januar 26, 2007

Millionær uden en krone på lommen

Måske er jeres ærbødige blog-skriver ved at købe en ny rede at lægge sine æg i... Og i fald dette bliver tilfældet må man nødvendigvis kunne rejse en vis form for kapital. Og hvor er det dog vildt at erfare, at man i løbet af ganske få dage kan købe ind for millioner, hvor man dagene inden tænkte "uh, den der lækre taske, jeg godt kunne tænke mig, må vidst vente til næste måned - jeg har jo dårligt råd til pizza".
Og i sådanne tilfælde bliver man nødt til at prise og ære det danske samfund - og i særdeleshed BRF-kredit. Sikke en fantastisk ting... Og hvor underligt at en medarbejder i en investeringsbank kan sidde og få tårer i øjnene over et banklån...

Kære Gud - hvis du giver mig denne lejlighed lover jeg at betale skat resten af mit liv!