Christina Helle

søndag, september 10, 2006

Hvis du ikke ved, hvad du skal bruge en søndag på


Hvis der stadig er folk "derude", der ikke skal bruge deres søndag på at skifte bleer, vaske tøj, gøre hovedrent, besøge de familiemedlemmer - man med en dårlig smag i munden - ikke har fået besøgt så længe, at man har glemt hvornår man sidst gjorde det... Med andre ord: hvis der stadig er folk derude, der ikke har noget planlagt for en lang dejlig søndag, så har jeg en opfordring!

Få fat i albummet "Songs from Black Mountail" (ikke at forveksle med en mere eller mindre opreklameret film med næsten samme title!) fra bandet Live.
Jeg købte albummet for snart to måneder siden, men har først fået hørt det "rigtigt" det sidste stykke tid - og maaaaand hvor er det bare godt!
Nu er jeg jo så én af dem med dårlig familie-samvittighed, der ikke har tid til at sidde en hel søndag og høre den samme cd på repeat, men jeg siger dig: HVIS jeg havde en hel søndag uden planer, så kunne jeg sagtens bruge den på dét!