Christina Helle

fredag, september 29, 2006

Politikerlede

Altså, er det bare mig, eller bliver man bare sååååå træt af politikere, når der er "andedams-krise" i lille Dannemark?
Så straks, der er forsamlet mere end 55 utilfredse forældre foran en børnehave, skal politikerne straks bryde ud i fuldstændig uforbeholden mudderkastning.
"Det er også de dumme venstre-folk, der er skyld i det hele," råber socialdemokraterne, mens de gnubber alt, hvad de har lært, på deres glorier.
"Næh, det er så ej!" råber venstre tilbage, "det var de andre der startede (læs: socialdemokratiet) - og vi holder, hvad vi lover!"
Jeg er ved at brække mig - godt der ikke er valg lige om hjørnet - holder simpelthen ikke til sådan noget lokalt fnidderfnadder. Jeg kunne sgu da forstå det, hvis vi blev bombet af vores naboer - SÅ var det da værd at skyde skylden (eller i det hele taget skyde) på de andre - men børnehavebemanding... Helt ærligt!
Tror jeg vil starte en demonstration mod ALLE politikere. En demonstration med masser af mudder!