Christina Helle

tirsdag, februar 06, 2007

Business-tripper

Sikke jeg kan! Og nu kan jeg også snart kalde mig for RIGTIG business-woman.
Jeg skal nemlig på min første RIGTIGE business-trip - med flybillet til business-class, trolley, rigtige møder på engelsk og det hele, og mingling med potentielle fremtidige kontakter. Helt fantastisk!
Jeg føler mig dybt splittet mellem "fuck, hvor er jeg bare sej!" og "gisp, de gætter da med det samme, at jeg bare er bibliotekaren Christina, der aldrig har lavet noget som helst business-alike før!". Men nu gør jeg det! Jeg springer ud i det! ... Måske vender jeg tilbage i en helt ny form? Med helt nyt indhold?

...Måske får jeg brug for nogle af de 300 visitkort, jeg har fået (og som jeg endnu kun har uddelt til familie og venner - for hvem skulle ellers få brug for det?)...