Christina Helle

torsdag, marts 08, 2007

Flyttehelvede

Det kan godt være, at jeg flytter til en lækker lejlighed – og det kan også godt være, at det hele ender i lykkelig harmoni. Men lige nu er ALT kaos! (hvilket virkelig sætter urolighederne på Nørrebro i perspektiv)
Der står flyttekasser OVERALT i min "gamle" lejlighed, og jeg kan absolut intet finde... Jeg skal til bryllup på lørdag, og har vidst kommet til at pakke min kjole til dagen i en eller anden kasse... og kan ikke finde mit strygebræt (Og hvordan kan sådan et blive væk, spørger jeg bare?!)

Fik flyttekasser af flyttefirmaet i mandags. Og flyttemanden var så fuld, at han hverken kunne finde vores dørtelefon, eller tælle til 40 flyttekasser (fik 38). Totalt betryggende at overlade sit hjem i hænderne på sådan én (men de var billige!)...

Glæder mig bare til, det hele er overstået! Vil i hvert fald ikke være flyttemand i mit næste liv.